Retourneren & feedback

Heb je Slakkenwonder besteld, maar ben je niet helemaal tevreden? Dat kan natuurlijk om verschillende redenen gebeuren. Misschien is je potje kapot gegaan tijdens de levering? We doen ons uiterste best om dat te voorkomen, maar soms kan het helaas gebeuren. Of misschien ben je niet tevreden over het product zelf? Dat verwachten we natuurlijk niet, maar mocht dat toch zo zijn, dan heb je altijd het recht om je product te retourneren.

Hoe werkt retourneren?

Je hebt wettelijk het recht om je bestelling, of een deel ervan, binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren, zonder dat je een reden hoeft op te geven. Nadat je hebt aangegeven dat je wilt retourneren, heb je nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen. Belangrijk hierbij is dat het product ongebruikt en in originele staat is. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat je binnen 14 dagen het aankoopbedrag (exclusief de retourkosten) terug op je rekening hebt.

Beschadigd product ontvangen?

Is je product beschadigd of onbruikbaar aangekomen? Dat is natuurlijk balen! Neem in dat geval direct contact met ons op via info@slakkenwonder.nl, en we sturen je kosteloos een nieuw product toe.

Tevredenheid is ons doel

Ons doel is om ervoor te zorgen dat jij tevreden bent en een geweldige ervaring hebt met Slakkenwonder. Daarom doen we er alles aan om de kwaliteit van onze producten te waarborgen. Mocht er toch iets mis zijn, dan nemen we daar graag de verantwoordelijkheid voor. Ben je niet tevreden met het product? Laat het ons weten! We waarderen je feedback enorm, omdat het ons helpt om onze producten nog verder te verbeteren.

Klachten of geschillen?

Het kan altijd gebeuren dat iets niet helemaal loopt zoals verwacht. Daarom zijn wij aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur. Mocht je een klacht hebben, raden we je aan deze eerst bij ons kenbaar te maken via info@slakkenwonder.nl. Kom je er samen met ons niet uit (wat we natuurlijk niet verwachten), dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Daarnaast is het voor consumenten in de EU sinds 15 februari 2016 ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het je vrij om deze via dit platform in te dienen.

Vragen of retourneren?

Voor retourzendingen of vragen, kun je altijd contact met ons opnemen via info@slakkenwonder.nl of gebruik maken van ons contactformulier.